بازی خوب بوریرام ما رو اذیت کرد

بازی خوب بوریرام ما رو اذیت کرد




 

 


بازی خوب بوریرام ما رو اذیت کرد


تاریخ : پنج شنبه ،
31 مرداد 1392

بازيکن تيم استقلال گفت: تيم بوريرام واقعا قوي و با برنامه بازي کرد و ما را اذيت کرد.


سياوش اکبرپور پس از پيروزي يک بر صفر استقلال مقابل بوريرام اظهار داشت: واقعا بازي سختي بود، فکر نمي‌کرديم اينقدر اين تيم خوب بازي کند، من بازي‌هاي آسيايي و بزرگ زيادي انجام دادم، مقابل الهلال و الاتحاد که از قدرت‌هاي آسيا هستند اينقدر اذيت نشده بوديم.

به گزارش تک گل، وي ادامه داد: آنها واقعا خوب و با برنامه بودند، خوشبختانه توانستيم گل بزنيم و گلي هم دريافت نکرديم، مطمئن باشيد شرايط در تايلند عوض خواهد شد، ما بيرون از خانه بهتر بازي خواهيم کرد و مطمئن باشيد صعود مي‌کنيم.

بازيکن استقلال در مورد اينکه سرمربي بوريرام معتقد بوده تيمش بهتر از استقلال بازي کرد و در مورد اينکه در بازي برگشت مقابل استقلال به برتري خواهند رسيد، يادآور شد: ما در اين بازي به پيروزي رسيديم و در بازي برگشت به دنبال برد نيستيم، به تايلند مي‌رويم تا صعود کنيم، بازي برگشت بهتر خواهيم بود و مطمئن باشيد که اينگونه بازي نخواهيم کرد.

اکبرپور در مورد انتقادهاي قلعه‌نويي در هفته‌هاي گذشته گفت: به هر حال وظيفه سرمربي است که از بازيکن انتقاد کند، نسبت به مردم مسئول است و ديديد که امروز هم 80 هزار نفر به ورزشگاه آمدند.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه استقلال ، نتیجه بازی استقلال ، روزنامه استقلال ، سایت خبر ورزشی , فرهاد مجیدی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل